2009. október 12., hétfő

Fehérek feketében –Kék Yuk (2009. október 10.)

A Setherial koncertjének elmaradása okozott némi változást a fellépők sorában.
Archaic, Funebre, Kill With Hate, Concrete, Constellation Na persze ez a felállás is a lyuk oldaláról volt. 2 zenekar kilőve marad a többi.
A számomra kisebb zűrzavar miatt inkább felhívtam a helyet,hogy pontos legyen már a helyzet .
Fél nyolcas bejutást mondtak ebből lett fél kilenc mikor odaértem.
Mondjuk az is igaz,hogy fél nyolc után nem sokkal már benn ültem a blue hellben és ittam a sörömet.
Vártam.
9-kor kezdett a Goretrust
.Nekem bizony nem állt össze a kép.
Archaic-ra már kíváncsi voltam,hisz még nem láttam őket élőben.
A gitárosi poszton változás történt.Az új tag Róna Kristóf "Róka".A Thank You-t el is játszották miután az új tagot bemutták nekünk.Ez a dal persze neki is szólt. Bár az ő programjuk se volt hosszú,de még így is megérte. A már ismert dalok mellett újakat is hallottam. Azt hozták amit vártam.Thrash metált.
A Constellation bizony meglepett technikás és atmoszférikus zenéjével.Ez volt az este másik fénypontja. Én pedig új kedvencet avattam.
Mire a Concrete el kezdett játszani már rendesen le voltam zsibbadva.De hallottam amit kellett.Jófajta thrash metált. A Sodom-Agent Orange feldolgozásával . Végeredményben egy jó este volt.9 -től éjjel 1-ig .
Azt hiszem ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése